Marketingová spolupráce

Marketingová spolupráce

Marketingová spolupráce

Kontaktní osoba

Marketingový manžer: Miroslav Derco                                                                
Mobil: +420 775 193 438, e-mail: 1.hfk@seznam.cz

Formy spolupráce:

  • reklama plošná
  • plastový panel - jiná forma reklamy (billboard)
  • reklama na dresu
  • reklama na velkoplošné obrazovce 5,8 x 3,9 m
  • reklama rozhlasová, reklama na internetu a facebooku
  • reklama tisková - distribuce letáků
  • bulletin k utkání
  • jednorázová reklamní akce - prodejní stánek na utkání
  • a jiné ...

 

  • Plastový panel, dynamický modul, plachtový banner, billboard:

dle loga Vaší společnosti zaslaného elektronickou poštou Vám necháme zhotovit grafický návrh na rozměr reklamy dle dohody. Plošnou reklamu po obvodu hrací plochy máme ve výšce 1 m. Délka dle dohody. Rozměr se odvíjí od výše finančního plnění. Vytvořený návrh Vám zašleme ke korektuře, po jeho schválení jej necháme vyrobit v grafickém studiu, dopravíme jej na stadion a nainstalujeme. Dle dalšího použití zvolíme materiál, pevný plast (nejčastěji volíme) dutinový polykarbonát

dle volné kapacity billboardových ploch je možné využití reklamních pozic většího rozměru pro firmy se zaměřením na velkoplošnou reklamu na Přerovské ulici

  • Setkání obchodních partnerů klubu:

obchodním partnerům klubu jsou k dispozici VIP prostory při utkání

  • Doprovodný program pro diváky na stadionu:

pro diváky na holickém stadionu je připraven bohatý doprovodný program nejen před utkáním, ale i v přestávce utkání. Je to také vhodná příležitost pro obchodní partnery klubu, prezentovat se svými produkty v podobě cen do soutěží či převzetím partnerství nad utkáním

  • Reklama na hráčském dresu, trenýrkách či štulpnách:

dle loga Vaší společnosti zaslaného elektronickou poštou Vám necháme zhotovit grafický návrh na rozměr reklamy dle dohody. Umístění reklamy je možné po vzájemné dohodě na hráčský dres, trenýrky či štulpny renomované značky ADIDAS

dle dohody je možné umístit svou reklamu i na tréninkové vybavení hráčů (tréninkové jednotky, rozcvičení před utkáním atd.)

podklady: logo společnosti zaslané v elektronické podobě

  • Rozhlasová reklama:

rozhlasová reklama je také možná samostatně, ale i v rámci marketingového balíčku na podporu Vaší plošné a tiskové reklamy na stadionu před utkáním, v přestávce i po utkání (délka jednoho spotu max. 30 sekund)
podklady: psaný text či nahraný spot na CD, audio kazeta

  • Reklama na internetu:

reklama na oficiálních klubových stránkách je také možná samostatně, ale i v rámci marketingového balíčku jako podpora jiné formy reklamy. Logo obchodního partnera s odkazem je samozřejmostí v sekci Marketing

  • Tisková reklama Vám nabízí tyto možnosti:

reklama v černobílém slosovatelném zpravodaji, formát A3, prodej před zápasem
podklady: formát eps nebo pdf, e-mail, CD

  • Dokumentace reklamního plnění:

samozřejmostí je dokumentace reklamního plnění. Nejedná se přitom pouze o fotodokumentaci plošné reklamy při utkání či dokumentaci reklamy tiskové. Součástí je i monitoring denního tisku a video dokumentace zpravodajství na regionálních i celostátních televizích a také přímých přenosů